Tredje advent




Tänk att det redan är tredje advent i dag, december bara försvinner! Var ur med jobbet igår så i dag har det varit en riktig slappar dag, mår väl inte helt bra, vilket har sina förklaringar. Den obligatoriska bakfylleångesten börjar infinna sig, jobbigaste med dagen efter. Tänk att man aldrig lär sig när det är dags att börja dricka vatten i stället och att man inte alltid måste delge andra sina textkunskaper kring div oseriösa låtar.. Hmmm. Ja roligaste kvällen på länge och helt ärligt så har jag världens bästa kollegor, lätt! Hoppas nästa utgång snart planeras in!

Nu ska jag snart se om jag kan smita in till Ed och ta ett varv runt sjön. Hoppas på att inte möta allt för många då jag ordagrant ser ut som ett vrak. Är det någon som trots det är sugen på att joina mig, släng iväg ett sms.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0