Ups!



Dålig uppdatering, men har ju trots allt lov. Så, vad har vi pysslat med då? Förutom allt julfirande har vi åkt pulka, byggt snögrottor, A har jagat,.vi har varit på Vattenpalatset, tjejmiddag med tillhörande julklappsutdelning. Mycket onyttiga maträtter och ett antal glas vin har det blivit. Det har varit en riktigt bra jul med andra ord. Men självklart är skrik, trots och syskonbråk en del oxå... Men det är ju så det ska va, eller?!

Nu ska jag sova eftersom det är min tur att ta Ville i morrn så räknar jag med uppstigning runt 5.

Så, god natt vänner!

Kommentarer
Postat av: henny

hej, jag heter också henny, jag hittade denna blogg och ville bara fråga hur du fick ditt namn? det vore snällt om du svarade eftersom man undrar.

2013-01-02 @ 03:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0