kommersiell skit ! ?





Kommersiellt i allra högsta grad är denna dagen. Men vet ni vad jag gillar det, det är ett tillfälle att visa att man bryr sig om. Vilket man iof kan göra vilken dag som hellst. Men det blir trots allt ngt exra :) Ovan ser ni lillans prestent till pappan, ja en av två. Den andra kräver sin historia, det tar vi en annan gång. Under lillans present ser ni min. Öppnar man kortet finner man ett "presentkort" på en hotellweekend i början av mars, för min man & mig. Utan barn, något man behöver då & då.
Jag brukar oftast inte köpa ngt till , utan i stället laga ngt extra gott till middag i stället, men iår tänkte jag överraska. Skulle tro att han uppskattar detta :)

Fläskfile med purjolök & bacon står i ungen. Till det serveras råris och på Annies önskan gröna ärtor (!)
Så trots snoriga näsor, hostande munnar och rinnande ögon
blir det en myyysig tisdag här hemma.

Å vet ni vad detta ska vi mumsa på till kaffet
Andreas å Annie älskar det



Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0