ö n s k e t ä n k a n d e



Alla har väl något klädesplagg hängandes som man verkligen vill komma i igen.
I mitt fall är det denna klänningen, jag älskar den!
Användes på sommarfesten 2010.
Kortet är taget nästan exakt ett år efter jag fått Annie.

Så.. då var målet klart då.
Denna ska passa ett år efter Ville.. va tror ni?
Fixar jag det?
Då hade jag massvis av motivation, jag åt bra & tränade.
Nu är det lite sisådär med allt.
Men bara å bita i de sura äpplet, dags att ta tag i de.

Sugen på att anmäla mig till ngt lopp, så man får lite motivation i träningen.
Midnattsloppet, strömstadsmilen, tjejmilen??!!
Va säger ni?
Startar väl med vårruset, vilken känns som en lagom "utmaning"

Har ni oxå liknande plagg i er garderob??


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Självklart!

Jag har ett par byxor som jag vill komma igen.

Det gäller att ligga i med träning och bra kost! Men att samtidigt njuta av det goda ibland :)

2012-02-21 @ 11:39:59
URL: http://charlottis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men vad är det jag läser här.... :) Klart du ska anmäla dig till ngt lopp! Ska du med på Vårruset och Baldersnäsjoggen? Vi är några på jobbet som ska springa Vårruset men kommer även fråga andra och Baldersnäsjoggen springer jag själv så häng på vettja! :) Bra att ha ngt mål och att hjälpas åt på vägen gör ju saken lättare! Nu ska jag sätta mig på cykeln och köra ett pass och till helgen tänkte jag springa "premiärturen" för nu äntligen är isen borta!



Heja Henny!

2012-02-27 @ 20:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0