t y s t

Mina små skruttar somnade innan sju, tro skam det när de går upp innan tuppen ens funderat på att vakna.
Trots den olidligt tidiga väckningen har dagen varit kanon.
Frukosten åt lilla fröken upp utan diskussioner
Lämning på förskolan gick över förväntan, trots att det var länge sen sist. Alla ♥-dag paket lämnades.
Ville charmade BVC sköterskan till max. Visade sina nya skills, krypning & att dra sig upp till stående.

När vi varit på BVC occuperade vi Hagavägen 4. Kaffe, kakor, tjatter, mer kaffe, lek & bus, ännu mer kaffe. Behöver jag ens säga att det var trevligt! Lyxigt att få vara hemma med våra små tillsammans

Nu har jag klickat hem lite nya baktillbehör. Spritsar, pastafärger att färga frostings och sockerpasta med & skimmerpulver. Åhhh va kul!
Nu måste jag bara få lite tid till att baka. Nästa fredag får jag finbesök till kaffet så då måste det ju finnas ngt :)

Nopp, mästerkockarna snart.
Bästa på hela veckan.


Just de.. träningsvärk finns. MEN ska forhoppningsvis trotsa den i morrn å köra ett pass till.
Here we goo!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0