på banan igen

 
Idag tog vi en promenad genom skogen till ridskolan.
Lyx att bara bo 10 min skogspromenad bort :)
Gick bra och idag var även jag lite tuffare!
Riktigt kul att få göra nåt tillsammans, jag & min fina tjej!
 
Nerverna som förra veckan var alldelless för uppstressade har lugnat sig lite.
Tårtan blev bra, Andreas övertid blev ganska hanterbar,
å så festen...
Överaskningsfest som vi tisslat & tasslat med länge.
Blev superbra, den bästa vi haft!
Vi har så galet kul tillsammans, går inte att beskriva.
Dansar, kramas, skrattar... underbart!
Nästa datum redan satt, men det kunde ni väl lista ut :)
 
Onsdag i morrn, bästa dagen på arbetsveckan!
 
Nu en dusch å sen har jag en date i tvättstugan... den där tvättmaskinen blir ju aldrig nöjd!!!
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0