Ny vecka - nya tag

Jaha, måndag morgon, 4 februari. Kan inte riktigt förstå var januari försvann.
 
Trots den jobbiga början av helgen, blev den riktigt bra.
Revy, skridskoåkning, middag hos vänner, Me&I party och såklart lite bakning!
 
Som vanligt på måndagar tänker jag nu att jag INTE ska äta så mycket sött denna veckan & att träningen ska fungera, ja vi får se tanken finns ju iaf :)
 
I övrigt har jag tänkt mig att jobba hela veckan, med lite extra tid som möten osv.
Träning ´hemma i kväll & med Malin på torsdag.
Lite modelering i form av Dora & Pingviner till kommande hegs tårtor ska oxå bli gjort.
Hoppas på att få träffa mina sötnötar Ebba & Freja oxå.
 
Sen vore det fantastiskt om det kunde kika ut en liten bebis hos M & D.
 
Ja vi får se vad veckan erbjuder, känns skönt med måndag iaf :)
Även att jag även i dag fick gå upp vid 5 (!!!)
 
Hoppas ni får en fin dag!
 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0