Planerar

 
Min lilla hjälpreda i förmiddags!
 
Som ni kan se har vi bakat lite på morgonkvisten.
Blev några frukostbullar & chokladmuffins (såklart)
Chokladmuffins är både Andreas och Annies favoriter (jag och Ville äter allt)
Så förhoppningen är att jag ska kunna få i Annie en sån i dag, hon har fortfarande hög feber och mår inte alls bra. Äter i stortsett inget men som tur är går det att "förhandla" i henne lite Cola. Igår var jag riktigt orolig då hon yrade och var ganska borta. Bättre en stund på kvällen men idag är det samma visa igen. Stackars liten.
 
Å så är det sportlov, jag har tagit semester och A skulle ev vara hemma nån dag. Familjetid som vi älskar. Men i stället är det sjukstuga. Får satsa på påsklovet i stället.
 
Dock blir man sugen på att planera in massa skoj nu när man bara är hemma och inne.
En tripp bara vi, jag & mannen, är tänkt i maj.
Tänk 10 år sen vi träffades då, åren går fort!
 
Att vi ska ut med husvagnen är ju helt klart. Midsommar är en perfekt husvagnshelg!
En husvagnssemester blir det även med Agnes och föräldrar, vi ska hälsa på Pippi & de andra :)
Sen hoppas jag på ännu en tripp med de bästaste vännerna, men i år blir det nog inte husvagn för alla, eller vad säger du E?
 
Vill åka till Ullared, ta en shoppingtur & en konsert hade suttit fint.
Jag vill dansa ooch dricka vin en ljummen vår/sommar kväll. Ser framemot Håbolsdanserna, grillkvällarna, Brolle i B-Fors och de spontana sakerna som bara blir!
Jag vill kunna springa min runda i skogen och träna inför sommarens lopp.
Sen vill jag åka och bada, åka till Lisseberg & mest av allt bara va ute.
Saknar solen och värmen, saknar att kunna gå barfota i gräset, dricka kaffe på altanen och ta hand om alla sommarblommor.
Att ha hela trädgården full av barn & mammor, äta pannkaka, bada i poolen och bara vara är nått som slår det mesta :)
 
Så snälla, ge mig vår och sommar NUUU!
 
Ne kanske ska sluta drömma och passa på att ta tvätten innan mina små vaknar igen.
 
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: E

Haha!! Ja det blir stuga, definitivt!! Får väl boka snart??

2013-02-20 @ 20:36:18
Postat av: Hanna

Å, vilket gôtt prat! När man läser kan man verkligen känna känslan av vår och sommar! Skönt att ha det framför sig!

2013-02-20 @ 21:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0