Slarvig!



Denna har jag lusläst under frukosten ( eftersom mina små inte gärna äter detta mål), vilken underbar tidning! Inspiration delux!

Kom ännu en gång på att jag MÅSTE lära mig sticka och virka, kan ju lite men inte på riktigt. Kanske skulle låna hem lite saker från mammas idag. Tror det får bli nästa sak att skriva upp på too doo listan.

Egentligen är det väl på mat, träning och min kropp jag borde lägga fokus på, vartit extremt slarvig det sista. Å jag som ändå kom igång så bra. Dåligt! Dock j*ligt lätt att de blir så.

Ne får väl bli en kombination, börja träna och lära virka. Ja så får de bli, kommer ju trots allt en sommar 2013, även om det bestämdes att vi skulle satsa på beach 2020 så vill man ju vara med lite iaf :)

Fredag och även denna tror jag på! Ville ska till Säbyn på sleepoverparty, Andreas ska ut & Annie å jag ska ha tjejkväll! Sen kommer RUT å städar, loovely!

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0