Underbara ungar!

Lämna, jobba, hämta, laga middag, kvällsmöte. Ja i dag har dagen gått i ett. Mitt i alla stress får jag ett meddelande från en av mina elevers mamma. Ett meddelande som värmde långt in i hjärtat och gjorde min dag så mycket bättre. Underbara unge! Jag älskar verkligen mitt jobb!

Fredagslämningarna kan ibland vara riktigt jobbiga för storasystern i familjen. Men än en gång har jag fått bevisat att de mina små går på världens bästa förskola. Det pusslas och personalen ändrar sina arbetstider så Annie slipper lämnas på "fel avdelning". Kan inte med ord beskriva hur mycket det betyder för oss!

Nu ska jag snart inta sängen, blir en ganska lång dag i morrn med jobb och lite festligheter på kvällen.

Hoppas ni haft en fin torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0