Ojojoj!

 
Sååå, nu har jag fått nog av kyla, snö och vinter!
Jag vill ha vår och sommar NU!
Bilden ovan är tagen på midsommarafton 2012.
Husvagnssemester med Bästorpsgänget i Årjäng!
Hoppas på repris i år, det var såå bra!
Å i år har vi ju egen vagn oxå, bara positivt med det!
 
Onsdagen är tillända och som vanligt blev den bra!
Tur jag har, på alla vis!
 
I morrn blir det träning med M i Håbol, undrar hur det ska gå. Alltför länge sen jag var med. Å eftersom jag har svårt att börja lagom har jag anmält mig till spinning på måndag. Galet! Ja vi får väl se hur detta ska gå.
 
Lääängtar lite efter helgen oxå, bortbjudna både fredag och lördag.
Jag gillart :)
 
Nu, sängen och ICDP-läxan. Igår fixade jag ca 10 ord innan jag somnade, hoppas på liiite bättre resultat idag.
 
Kram på er!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0