VAB tisdag

 
Varit hemma och haft en VAB dag med denna hostiga och febriga tjejen.
Mellan varven i soffan hann vi med att testa påskoutfiten. Klart man ska ha ett huckle med paljetter och man heter Annie :) Självklart! Tur jag hade lite tyg i mina gömmor!
 
Annars har det inte gjorts så mycket. Läst lite inför torsdagens ICDP-kurs. Duktigt värre!
 
Kom att tänka på hur många otroligt fina vänner jag har, en hel hög :)
De "gamla" vännerna som alltid funnits där, som man har delat istort sett hela sitt liv med, som känner mig bättre än jag själv gör. Som man inte alltid pratar med varje dag eller vecka men det gör lixom inget, de är ändå ALLT!
Sen jag fick barn har jag även lärt känna så många underbara personer, som blivit nära. Jag trodde inte att man som vuxen skulle kunna få möjlighet att få ännu fler fina vänner, som betyder mer än jag någonsinn kunde ana.
Att jag sen genom jobbet fått de bästa kollegorna som alltid finns där, som man delar så mycket med. Både jobbrelaterat och privat. Utan er vore jag inte den jag är!
 
Så, gamla eller nya, tack för att ni alltid finns där!
Vad vore livet utan er!
 
Pöss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0