kvällsdate

Haft en kvällsdate med Herr Attract
Svettigt, jobbigt men skönt nu.
Körde intervall i 30min, får för mig att det gör nytta!
 
Måndag och än så länge inget onyttigt, brukar ju vanligtvis funka fram till onsdag i alla fall.. karaktären är inte alltid så bra..
 
Varit en bra måndag, bakat två tårtbottnar (den tredje på väg in i ugnen snart)
Förberett två småkaks degar till morgondagens kvällsbakning.
 
Förövrigt längtar jag mest till fredag, då vi äntligen ska få se Stiftelsen!
Härliga vänner, mannen, hotell, go mat och dryck, stiftelsen. Kan ju inte bli så mycket bättre!
 
Nopp, en dusch innan det är dags att slänga sig i soffan.
I morrn väntar jobb från 7 och bakning & sockerpasta när jag kommer hem.
 
Kram på er!
Å en extra till dig, för jag vet att du behöver den! Det såg jag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0