Torsdag

Här ligger jag, egentligen helt slut men ändå klarvaken. Jobbat, länge! Tittat på våra fantastiska 2or, jag blir så glad och stolt över att se dem på scen, underbara ungar! I morrn ledig, men ska ta me Annie och kika på musikalen. Sen blir det pysselverkstad! Ville får leka med farfar en stund.

Helgen i övrigt blir nog ganska lugn, eller inte. Om jag tänker efter har vi ganska många planer. A ska jaga, lekdate med S, glöggkväll och julmarknadspyssel! Sen har jag ett svagt minne att jag lovat lussebullsbak. Å just det fixa paket till bästaste rävenpersonalen oxå! Vid närmare eftertanke blir helgen med säkerhet inte så lugn, men bra kommer den bli! Det måste den!

Å så var det ju detta med att sova! Så många tankar om allt och inget. Superlycklig över en väns roliga upplevelse i dag, längtar! Orolig över en annan vän. Funderingar kring nästa vecka och min lilla resa. Ja, inte lätt att sova när hjärnan arbetar på högvarv!

Men vet ni va, nu ska jag sluta med mitt skrivande och ge sovandet en chans iaf!

GodNatt!
Ta hand om er! (Å speciellt DU)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0