Surt sa räven

 
Å herregud!
Sitter här och dricker citronvatten.
Intalar mig själv att det kan få mig att orka lite mer i morrn.
Säkert inbillning, men letar efter varje liten möjlighet.
Efter några riktigt jobbiga veckor med feber, förkylning, frossa, huvudvärk och sängliggande, är jag inte direkt uppladdad som jag borde. Innan jag blev sjuk sprang jag milen på timmen. Inte nån supertid för gemeneman kanske, men för mig ett jätte framsteg.
Sen den 25 augusti har jag sprungit 5 km, haha den uppladdningen kan man nog kalla obefintligt.
 
MEN vet ni vad.
I morrn klockan 11 kommer jag stå på tavlan redo för att starta.
Tillsammans med vad jag hoppas blir många andra ska jag springa loppet
SPRING FÖR LIVET
Ett gatlopp som går på Eds olika gator.
Imponeras av Henrik som är drivkraften bakom detta.
Han har lyckats engagera såväl den lokala F & S föreningen, Snörrumskolan och Hagaskolan och banken på orten.
Man springer så långt man orkar, och skänker en peng till Cancerfonden eller Rädda barnen.
Jag kommer skänka 10:-/km jag orkar till vardera insamlingskonto.
 
Om ni vill läsa mer om detta så kolla in hemsidan
http://springförlivetdalsed.se/
 
Spring för Livet finns också på FB
https://www.facebook.com/pages/Spring-f%C3%B6r-Livet/345459188874010?fref=ts
 
För även om man inte orkar så långt så gör man skillnad!
Mitt mål var att slå förra årets resultat, 18km, troligtvis blir det inte så men jag lovar iaf att Springa för Livet och jag hoppas att ni gör det samma!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0