Fiske lycka!

Ja nu har vi varit ute två kvällar i rad å fiskat. I lördags var jag å Andreas på en fisketur.. Jag fick störst abborrar till andras förtret ;-) jag fick nog även flest.. Vi tog oss äen en tur i går med Carro å Jimmy, då fick jag dock inte upp de största men jag, carro å jimmy fick i alla fall fisk. Men Andreas lyckades inte, å det var ju såå synd, eller inte ,-) Vi hade i alla fall en jätte mysig söndagskväll..

I dag är det fullt upp, åker ju på MC-semester tis-tors, å det blir nog inte lika lätt som vi hade tänkt. Ska ju ha med kläder för tre dar, sovsäckar, liggunderlag å tält.. men vi ska väl lösa det. Ska provpacka nu snart..

Varmt är det i dag, får väl se om vi hinner med en sväng till Bövika i kvällingen...

Ne lunch står på schemat.. färskpotatis med gräddfil *mums*

Hörs senare! // Henny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0