Förlängning???

Rykterna på Fehrer säger att det kan bli en förlängning. Men vi ska på möte i morrn så vi får se hur det blir med den saken. Ska nog ta några veckor till i augusti om jag får, inte fel med lite pengar.

Vi var vid havet igår, ute med båten. Hade en kanon dag med mycket sol, jag badade till och med i havet. Inte så kallt som man kan tro. Andreas fiskade mest, men fiskekyckan var inte total. En makrill blev det i alla fall. I lördags var vi på bövika en sväng, David å Sebastian kom å badade. Å carro kom efter jobbet. På kvällen var vi i loviseholm å grillade tog oss även en sväng till marie & Jörgen.. 

I dag ska jag städa, visst låter det lockande. Inte alls men jag måste det ser ut som ett bombnedslag här hemma. 

Kramar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0