~Grym fest~

Ja vi lyckades, blev en helt underbar ertermiddag/kväll i går. Började vid 16 med kubbturneringen, nästan 50 personer var med vilket var mer än vi hade tänkt. ;-)  När skjutningen väl kom i gång var det nästan uppe i hundra personer å innan kvällen var slut så hade 211 gått in, vilket vi är såå nöjda med. Å jag tror att de som var där oxå hade det bra, eller va säger ni???  Jag kan nog nästan lova att det blir något liknande nästa år med, killarna i bandet var i alla fall sugna på att komma igen.

Har lyckats att inte bli bakfull vilket glädjer mig stort, däremot är jag såå varm. Denna värmen tar knäcken på mig i alla fall när man inte ligger vid stranden. Blir vädret lika bra i morrn så blir det ut med båten, orkar inte vara på land då...

I kväll blir det nog en lugn hemma kväll, Carro undrade om vi skulle med till Grebbestad men jag tror vi håller oss hemma. Vi ska nog åka ut å meta lite tänkte vi så vem vet det kanske blir till att grilla abborre i kväll, hoppas!

Ha en mega trevlig lördagskväll. Å till er som var i bästorp i går, tack för en mycket trevlig kväll vi hade inte klarat av det utan alla trevliga å dans sugna besökare.

// Pussas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0