~Hultevi~

50-talet kommer till håbol för en kväll/natt. Har försökt få tag i kläder men det är inte så jätte lätt vill jag lova. mamma å svärmor har dock hjälpt till lite. Av mamma fick jag låna en kjol, inte från 50-talet men det är i alla fall prickig. Till den ska jag ha en svart topp, svarta ballerina skor å så har svärmor sytt ett skärp som jag ska ha i midjan. Blir ju lite 50-tal i alla fall. Ska med Evelina å få lite tips för frisyr å smink. Det blir nog en annorlunda men troligtvis mycket trevlig kväll. Solen skiner å himlen är blå kan inte bättre bli.

Nu ska jag dricka kaffe, vila å sen är det fest som gäller!

Lina, ska försöka ta lite kort som jag lägger ut här sen, blir det bra??

Pussar från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0