..jobb..

Det blir några veckor till på Fehrer, fick fram till vecka 45 men fick tacka nej. Skolan börjar ju vecka 35, men ska i alla fall jobba nästa vecka å sen tre veckor efter semestern.. Det blir nog bra, även om det inte känns så jätte lockande. I dag var det visserligen kul, vattenkrig.. Tänk att vatten kan vara så roligt, fick en del vatten på mig å det blir nog värre i morrn..

Annars är väl allt som det brukar, jag är såå trött orkar inte med överdrivet mycket.. Försökaer planera helgen.. I morrn blir det vin, jag och marika ska ta en tjejkväll. På lördag blir det nog Grebbestad, det är ju Carnevalen. kan bli skoj.

I dag ska jag inte göra många knop. Tänkte föröka sola lite så inte bränan försvinner.. Får väl ta hand om mina blommor lite oxå, de vissnar så fort!

~Henny~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0