Vin kväll å Carneval

Helgen har varit fullspäckad som vanligt. I fredags var jag hos Marika firade hennes födelsedag å drack vin, kanske lite mer än vad jag hade tänkt. Jag skulle gå hem men fick lift av Tobbe *tack*, blev avsläppt på hotellet där det var Fehrer fest. Skulle ju inte dricka mer, men ni ver väl hur det brukar vara. Så det blev några cider å sen blev det efterfest. Men jag var såå trött, satt mest å tjata på bänken utanför fick skjuts hem sen.. trött som skräcken. Somnade som en stock. Vaknade med en mindre trevlig baksmälla hade inte alls lust på Grebbestad, erbjöd mig att köra. David sa sedan att han slulle köra så vi cabade ner å drog i väg. Det var mycket folk å man kännde sig nästan gammal mycket ungt! Sen var jag nog alldeles för nykter, så vi åkte hem tidigt. Det var visserligen skönt i dag. Så i dag har jag varit hos familjen på middag å sen har jag inte gjort så mycket.

Jobbar en vecka till nu innan jag får lite semester. Men hade tur å fick jobba förmiddag, känns bra. Ska nog åka till Grebbestad någon eftermiddag. Mamma å pappa ska ställa upp husvagnen i en vecka. På fredag äe det ju fest på Hultevi. Vi har planer på att få tag på 50-tals kläder, hoppas att det blir så hade varit väldigt kul!

Ne nu ska jag slappa lite å sen ska vi se walk the line, den ska ju vara såå bra!

~puss~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0