jag lever...

ja nu känns det verkligen som om saker å ting börjar ordna upp sig. Skolan är klar, de flesta sakerna till bröllopet är ordnade, solen skiner å snart är det VM. Första matchen är på lördag, då får det allt bli lite öl å vin. Andreas ska i väg å spela brännboll med jobbet men jag skulle tro att de inte blir kvar hela dagen utan att vi kan ta en liten fest här hemma sen.

I dag har jag jobbat, var så jävla varmt bara å man vet att det blir värre. Som tur är har jag bara tre veckor kvar å sen ska jag vara lång ledig. Inte helt fel. Har passat sebastian några timmar i dag med, mysigt värre. Lekte i sandlådan, gungade å åt lite glass.

Hanna hade bal igår, var där och kördee henne. Hon var såå fin.. Tänk att det redan är tre år sedan jag tog studenten. Tiden går fort, alldeless för fort.

Tror jag glömt å skriva att vi beställt resa. Åker den 26/11 till Teneriffa. Det ska verkligen bli underbart!!

Kramis på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0