Lista ;-)

Alla gör ju listor.. jag får väl oxå ta mig an en...

FÖRSTA:
Riktiga jobb:
Fehrer Sweden AB
CD-skivan: Pappa köpte Sven- Ingvars till mig ;-)
Piercing/tatuering: Nopp
Riktiga kärlek: Jag å Peter var ihop i förskolan, det kallar jag tidigt!
Fiende: passar på den....

SENASTE:
Biltur: I går hem från Ödskölt
Kyss: Innan jag somnade i går ;-)
Lånebok: Lagarbete och tidig läs och skrivutveckling.. Kul va??
Film sedd: De två nya Wallander filmerna, kommer inte ihåg vad de heter.
Dryck förtärd: Vatten
Mat äten: Kvällsmat
Telefonsamtal: Med Hanna
Skiva spelad: Någon mix Cd i bilen
Irritation: All kurslitteratur...

JAG:
Vill ha: Snö till jul...
Borde: Plugga som skräcken ;-)
Önskar: Alldeless för mycket, är lite av en drömmare..
Hatar: När tiden inte räcker till.
Är rädd för: Mörkret
Undrar: Hur ska det bli??
Ångrar: .. att jag inte städade igår, orkar inte  dag!
Älskar: Andreas, familjen och mina söta vänner!
Sjunger: Hellre än bra!
Gråter: I bland...

FAVORIT:
Nummer: 7
Färg: Svart
Dag: Fredag, alltid så mysigt då. Antingen med vänner eller familj!
Månad: Juli, semester ;-) Eller December då den härliga Julen inträffar
Drycker: Vatten, kaffe, vin (rött & vitt).. Förtillfället även julmust

FÖREDRAR:
Gos eller hångel: Får nog bli gos eller inte hm.. tar båda!
Te eller kaffe: Kaffe!
Mörkt eller ljust öl: Det får bli ljust då.
Rött eller vitt vin: Rött till mat och vitt till fest

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG:
Gråtit? Nopp
Hjälpt någon? Ja jag hjälpte några barn i skolan igår, en hel del faktiskt.
Köpt något? I går köpte jag en bla bensin och en korv på Shell
Gått på bio? Nej
Sagt "jag älskar dig"? Ja ;-)
Saknat ett ex? Nopp
Haft ett seriöst samtal? Nee
Saknat någon? Oja, i alla fall tre personer..
Kramat någon? Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0