~God morgon~

I dag deb 9 oktober fyller min kära bror John år. Även Mattias fyller år i dag! Grattis till er båda ;-)

Marknaden.. Ja, det regnade på dan. Men jag, marika och Sebastian tog en sväng i alla fall. Handlade inte så mycket, men ett bälte blev det i alla fall. Förfest hos carro, riktigt kul.. Tjejerna å Jojjo ;-)
Sen blev det hotellet. Jag var nog där en halvtimme, om ens så länge. Tyckte det var helt värdelöst. Så jag knallade hemåt till min sköna säng.

I går gjorde jag inte många knop. Sov länge, tittade på tv och så var jag på kalas hos familjen. I dag är planerna att städa och plugga. Inte så värst uppmuntrande men det behövs. Papppa ringde å sa att han skulle bjuda på middag men. Å det tackar man ju inte nej till.

Well... kramiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0