~Uppdatering~

oj då, glömt bort att skriva här.. Så vad har hänt sen sist?? I fredags blev det idol hos svärföräldrarna i vanlig ordning.. Lördag åkte jag med mamma å pappa till IKEA de skulle beställa kök.. Dlev såå bra! Jag handlade inte så  mycket. En tavla, ljus å annat småkraffs. Kvällen spenderades hos Marika å David med film å hemma gjord pizza. Såå gott å mysigt!

De sista dagarna har jag inte mått så bra.. Feber, förskylning å ont i nacken å ryggen.. Men det är väl på bättringsvägen nu. Vågar dock inte träna än.. Får se om jag känner mig bättre i morn. Annars går dagarna åt för att hinna med skolan. Just nu är det examinationsskrivning som gäller, grupparbete med Monica som tur är!

Till helgen är det kalas som gäller. På lördag ska vi fira mormors 75års-dag å på söndag är det Mathildas 6 års-dag som ska firas. Tänkte även hinna med å åka en sväng till stan på fredag, behöver köpa ngt att ha på mig, samt present till Mathilda.

I dag har vi tagit paus i skrivandet så dagen ska  spenderas med att läsa litteratur inför nästa kurs. Å så ska jag på möte med min nya handledare i kväll. Ska få göra nästa kurs praktik dagar i en etta, kul kul!

Snart snart kommer ni hem. *älskar*

Ha en underbar onsdag, mina vänner! // Henny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0