~26/4-2007~

Det gick bra i går, tror jag i alla fall. De verkade positiva och jag skulle få svar så snabbt som möjligt. Jobbet som aktivitetsledare var kanske redan tillsatt. Men de hade en tjänst kvar som lokalvåradare och några tjänster som resturangbiträde. Sa att jag skulle föredra lokalvårdare om jag inte får aktivitetsledare, det är inte kvällar. I så fall kan jag samåka med svärfar. Men får jag jobbet som aktivitetsledare så finns det rum som jag kan hyra. Jaja, det löser sig nog..

I dag var jag uppe tidigt, skulle ut å springa hade jag tänkt men när jag väl fått på mig kläder och skulle ge mig i väg tog batteriet slut i min mp3.. Så jag får ta en tur i kväll i stället för friskis passet.. På ett sätt var det ju bra i alla fall, jag har fått grymt mycket pluggat nu i tre timmar i alla fall. Planerna för dagen är att jag ska träffa tjejerna och shoppa present ;-) Sen ska jag viadare till Strömstad på föreläsning. Den ska handla om barn i behov av särskillt stöd. Kan nog bli intressant. Sen blir det smyckestillverkning till kvällen, hoppas ju på bra försäljning under lördagen. Kan även tipsa om att Marianne på Sköna Gröna kommer ha en rejäl rea under lördagen.. Blir nog toppen!

Ne.. Nu får jag ge mig!! Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0