~5/4-2007~

Då var det helg, underbart måste jag erkänna.. Tänkte inte plugga nåt större under helgen, ska bara skriva ett litteratur inlägg. Passar på att göra det i morrn när Andreas ändå ska på bilmässa. I dag har jag inte gjort så mycket, cyklade ner på ed förut där träffade jag Hanna å Adam så det blev en latte på Hannas. Sen gick vi bort till godiskompaniet, köpte lite påskgodis å så. Cykelturen hem var inte att leka med, hade motvind hela tiden!
Har även varit på tippen med div skrot. Pappa var snäll å hjälpte mig *tack*

Planerna är inte många för resten av dagen. Andreas jobbar ju som vanligt i dag. Ska i alla fall inte laga middag i dag, får bli en sallad på pizzan, gott! I morrn blir det nog grillning här hemma å lite vin. Inte lika mycket som förra helgen Lina. *ler* På lördag har vi inga planer än. Söndag blir det en sväng till Andreas syster med familj.. Köpte påskpresent till prinsessorna i dag.

Ne nu ska jag ta å fixa till lite här hemma! Ni får ha en underbar påsk allihop! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0