~31/8-2007~

Nu har jag äntligen bestämt mig.. Lina var här och gav mig smakråd.. Inte alltid så lätt att välja kläder. har ju inte ens träffat personerna som ska med på firmafesten i kväll.. Det blir i alla fall en rutig klänning från vila. Men korta svarta leggings. Mina svarta kilklacksskor och ett nytt svart pärlhalsband som jag nyss tillverkade. Tror det blir bra. Marika ska strax komma hit å hämta bil nycklar. David är snall och hämtar oss i natt.. *tack*

Gjort minsta möjliga i dag.. Vilket är att lagar lunch, pratat lite strunt med Lina och Carro.. Å läst dalslänningen förståss.. Hittade ett hus som var till salu.. Får nog kolla upp detta.. Såg riktigt fint ut, men vi har väl inte det bästa utgångsläget för husköp just nu. Men att kolla kostar ju inget..

Ne nu ska jag inta lunch.. sen blir det till att fixa iordning sig.. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0