Vilken helg ;)

Ja, vinner nästan tävligen om bästa helgen denna sommar. Gjorde ju sista dan på jobbet i fredags å detta skulle firas. Å det gjorde vi vill jag lova. Hade förfest här hemma, Jag och Marie startade ganska tidigt senare kom Andreas mamma. John och Johan kom sen me. Vi drack, skrattade å hade allmänt trevligt. Adam körde dit oss flickor och pappa körde killarna. Bäckefors blev det å Arvingarna. Så j*la kul jag hade. Buggade som vanligt en hel del och försökte även lära ut lite tvåsteg men det gick som det gick! Marie fick plats i en raggarbil på hemvägen och John träffade Nathalie igen *glad* Så andreas var snäll och hämtade mig, johan och Anita. Som vanligt somnade jag i baksätet.. Mådde inte så överdrivet bra i går men det var bara att koppla bort det. Vi skulle ju på brölopp. Anita gjorde i ordning mitt hår, blev så bra. Även denna eftermiddag/kväll blev såå underbar.

Dagen i dag har dock inte varit så underbar. Vaknade av att carro ringde vid 11, då var hon fortfarande full ;-) Sen har jag mest legat i soffan å sovit. Haft min VV klass nu i kväll å det gick bra.. Kännde mig lite snurrig bara. Så nu tänkte jag vara nykter ett tag.. eller hur!!?? På tisdag åker vi på semester med Jimmy å Carro. Å då skulle jag tro att det blir lite vin. Till helgen är det monsterrace å det brukar ju betyda fest. Tror att vi ska fira Evelina då.. Är nästan lite sugen på hotellet om jag ska vara ärlig. har inte varit där på läänge. Det brukar ju vara på monsterrace å på juldan som det är värt å gå dit. Ja vi får väl se hur det blir..

Ne nu ska jag inta soffan snart.. Andreas borde snart komma hem från skogen..

Tack för den bästa helgen i sommar!
*älskar*


Kommentarer
Postat av: callo

jag om nån är sugen på hotellet! det hade varit sååå kul att bli full där igen, just like old times, he he. men det får allt vänta ett tag, även om det suger rejält i min rödvins tarm! ha de gött och trevligt på minisemestern! kram callo

2007-08-19 @ 23:01:47
URL: http://callo84.blogg.se
Postat av: Henny

Vi får ta en återträff å en sväng till hotellet sen när lillkillen kommit och du slutat amma. Hade varit såå kul. Just nu är jag väl inte så överdrivet sugen på vin men det kommer.. Blir väl fest igen till helgen skulle jag tro. Hur går det med dig? Ta hand om dig och magen. Nu väntar middag.. å sen får jag väl packa lite! Kramar

2007-08-20 @ 15:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0