~27/3-2007~

Solen lyser lika fint dag.. Det är verkligen underbart! Ska snart äta lunch på altanen, första gången i år! Fick köpa mig en ny duk till bordet så nu är det så fint så. Bara en del blommor som fattas, men jag får nog nöja mig med dem jag har en stund till. Litteraturstudier är det som är på schemat för dagen. Ska på kursstart i morrn så det gäller att vara förberedd. Sen ska jag även åka å hälsa på mormor å så är det ju träning!!

Har ju helt glömt bort att skriva att vi (Andreas) köpt ny bil. En Audi A4 -03. Måste erkänna att det är stor sillnad mot den skruttiga Forden vi hade innan.
 
Ne nu kommer snart Hanna.. bäst att köra klart lunchen.. Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0