På god väg..

Jepp tagit tag i mitt liv igen.. Börjat få en översikt över vad som ska tillverkas till julmarknaderna, beställt mer pärlor å andra tillbehör. Varit hos Marianne å planerat dekoration av bordet, i år blir det rött, svart och silver. Kommer bli nice!  Även kollat upp nya litteratur listan, så ni vet jag vad jag ska köpa. Får beställa senare! Pratat med huvudkontoret om olika frågor som jag fått från mina medlemmar.. Å hunnit med en fika med Carro och LIna.. Ändå är klockan bara 13.. helt otrolig vad effektiv man kan vara om man bara vill ;)

Resten av dagen ska jag tillverka smycken, städa, laga middag å så ska jag på mentors möte. Får väl försöka hinna med en promenad oxå.. Å beställa tid till spinning+pump i morrn..

Till helgen blir det lugnt, ingen alkohol för min del! Säger jag nu i alla fall. På fredag ska vi till Åmål, middag och gos med änglarna. Tindra växer så det knakar. Ska passa på att fira Mathilda oxå som fyllde sju förra veckan. Var på karlssons å shoppade present igår. Blev en korg med lite smått å gott som en sjuåring kan tycka om! Hittade även knästrumpot till mig själv.. Till ett mycket överkommligt pris, cremefärgade, riktigt nöjd! Känns visserligen som om man går på mellanstadiet, men men.. Vänjer sig väl!

kramas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0