9 veckor kvar..

till julafton i dag.. Det infinner sig en liten panik känsla när jag tänker på detta.. Är ju såå mycket som ska hinnas med innan. Just nu är hemtentan det som tar upp min tid, eller borde ta upp den i alla fall. Smet ifrån datorn en stund förut, var hos mamma å åt mat. Var i alla fall duktig och hjälpte till att laga. Ska smita snart igen, åka till Billingen och träna pump, duktigt värre! Ska ju vara i form tills i mars..

Helgen var fullspeckad men bra. I fredags var Marika, David och Sebastian här. Vi åt varma mackor och såg på Idol. Sen blev det en omgång med plump oxå.. gick väl sådär.. I lördags åkte vi till stan. Fick mig ett par nya Jeans, en röd topp, träningsbyxor och en klänning. En riktigt bra shoppingrunda! Sen var vi hos mamma och i bästorp. På kvällen var vännerna här, spelade spel/kort och drack lite vin. I går var det ganska slappt, men jobbade ju på kvällen.

Ne nu får jag gå ut med Zeke en sväng. Sen är det träning!
Kramen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0