~Fredag~

Detta är nog den bästa dan i veckan.. Brukar ha fixat så att jag inte behöver plugga så mycket utan i stället vara lite halvledig. Men i dag har jag faktiskt pluggat, brjat skriva på min hemtenta men känner att jag måste läsa lite mer litteratur innan jag helt kan göra klart den. Ska läsa en bok om dramapedagogik nu snart.. Sen jag skrev sist har det väl inte hänt så mycket. Föreläsning i onsdags och i går jobbade. Andreas har kommit hem, vilket är såå skönt. Känner sig lite ensam när han inte är i lägenheten. Samtidigt som det är skönt att vara själv i bland ;) I dag ska jag göra en hel massa saker. Läsa litteratur, städa i ordning här hemma, fika med Carro och Evelina, handla pärlor, i kväll ska jag till bästorp. Äta varma smörgåsar med kantarell stuvning *mums*.

I morrn kommer Marika & Mattias hit på middag, troligvis blir det väl ngt glas med vin. På dan är det bowlingen, anton spelar. På söndag blir det oxå bowlingen då John spelar..

Nepp.. pluggningen väntar.. så att jag kan ta helg sen

Föresten callo, vi pratade på tisdag. Har Evelina ringt dig?

Puss!

Kommentarer
Postat av: callo

tja tja, ha ha vet precis hur de är att spendera helgerna med att se på bowling matcher :) ja, evelina sa tisdag och det passar perfekt. är hemma hela dagen så ni kan bara så en pling när ni åker. kram

2007-10-12 @ 13:12:22
URL: http://callo84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0