Träningsvärk..

Jo det känns allt att jag tränade hårt i går. Men gu va roligt det va. Första gången jag var på spinning, förväntningarna var väl intre så höga men det var verkligen bättre än jag trodde. Pump har jag provat på förut och det var lika kul denna gång. Det känns ju verkligen att man tränar, inte alls som F&S. Ångrar förövrigt att jag köpte träningskort där. Kommer i fortsättningen träna i billingen.. Tänkte försöka med två pass i veckan + mina dagliga promenader och sporadiska försök till joggingrundor. Då kanske man är hyffsat i form till i mars..

I dag var jag och Lina riktigt hurtiga.. Tog en morgonpromenad runt sjön och år sedan frukost på Hannas. Fick bli en skink macka och en stooor kopp med te, var ju såå kallt.

Annars har jag inte alls gjort så mycket i dag.. Handlat lite med John och varit hos mamma en sväng. Hunnit med lite pluggning men har ingen motivation på fredagar.. Nu tänkte jag ta en ryck å städa lite, damsuga och diska upp disken.. David och Marika kommer troligtvis hit i kväll. Tänkte bjuda på varma mackor med kantarell stuvning sen blir det idoltittande och vem vet kanske spelar vi en omgång plump ;)

I morrn ska jag och Andreas åka till Torp en sväng. han skulle köpa hundbur till Zeke. Tänkte passa på att leta efter jeans och kanske ngt nytt till firmafesten vi ska på nästa helg. Får väl se vad det kan bli. Ska troligtvis äta på vår favo resturang oxå, nice! På kvällen blir det nog spelkväll med gänget ;) Lite vin skulle jag tro att det slinker ner. Ne nu väntar städningen..

Ha en toppen fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0