~18/9-2007~

Ska till tandläkaren i dag.. är så fruktansvärt rädd. Bland det värsta man kan utsätta sig för. Ont gör det å så kostar det multum. Vet att jag ska laga. Usch, skakar redan.. Men det är väl bara att bita i det sura äpplet, blir ju inte bättre om jag väntar ännu längre. har ju redan bokat om tiden två gånger..

Hänt sen sist då.. Promenerat en hel del, både själv och med Carro. Varit på årjängs marknan, köpte väl inget speciellt var bara skönt att komma i väg lite. Har ätit middag hos svärföräldrarna, lika gott som vanligt. haft VV-klass, går bättre å bättre. Pluggat med Monica, planerar vår kursuppgift. Lina var här i går, satt å tjatade om livet.. kom fram till att ibland är inte allt lika enkelt som man tror..

I dag är planerna att;
*Lida hos tandläkarn
*Dricka kaffe med mor & far
*Läsa ut en bok som jag ska ha analyserat tills i morrn
*Träna, om jag hinner..
*Sen alla andra måsten som promenad med zeke, tvätt, städ och middagslagning.
 *Har även en del ärenden på Ed som jag måste fixa.

I morrn är det litteraturdiskussioner i mindre grupper på förmiddagen och sen är det föreläsning på eftermiddagen. Då vet man i alla fall var man ska lägga de timmarna.

Ha en bra dag! Å snälla håll tummarna för mig!

//Henny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0