.. Äntligen..

Drar friskis i gång.. Så nu är det dags att ta tag i träningen igen. Visst har jag väl gått å så under sommaren men det blir ju inte samma sak. Känns att mina få muskler behöver hårdträning.. så nu är det dags..

i dag har jag roat mig med att jobba.. gick bra, var ju bara där en stund mitt på dagen. Hoppas att jag kan få några heldagar oxå.. Ger ju lite mer pengar. Sen har jag även varit på UM.. att jag aldrig lär mig att beställa tid.. Tog en timme i dag, onödigt att lägga tid på att sitta där å vänta.. men nöden har igen lag. Kollade in en sväng i min favvo affär med.. Så mycket fint har hon ;).. Får väl se vad man kan piffa upp hemmet med nu i höst..

Nu har jag lagat middag.. Rådjursbiffar med lök, kokt potatis och kantarellsås.. Hoppas bara att mannen kan komma hem snart. Är så hungrig..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0