~Lördag~

Så skönt att inte behöva gå upp innan det ljusnat.. Visserligen var jag väl uppe vid 8 men det är ju i alla fall lite sovmorgon. Det bästa med att gå upp tidigt är att man hinner med en del. Fram till nu har jag varit ute å gått, kikat på Anton när han spelade bowlig. Träffade då även resten av familjen. John var hemma efter en resa med skolan.. supernice att träffas igen.. Sen har jag varit på pysselhörnan, beställt mer material å tjatat om framtida planer. Kommer bli kanon. Tillverkat lite nya smycken å lämnat ner lite till affärn. Det var väl det timmarna förvann på att göra.. Ska till mor och far snart å äta middag.. det är verkligen lyxigt att inte behöva laga själv. Sen funderar jag på att ta en tur till kyrkogården. Andreas ska ändå hjälpa David att tapetsera. I kväll blir det nog film med vännerna.. Vi hyrde film i går med å jag fick välja. Det hjälpte dock inte mot min trötthet så jag somnade efter 10 min. Såå rolig att se på film med ;)

Händer inte så mycket skoj annars.. Känns att hösten kommer med stormsteg.. Nu gnyr Zeke han vill väll ut..

Kramen!!

~Callo födde i torsdags den sätaste killen jag sett på länge. Dennis!! Längtar tills man får träffa underverket!~

Kommentarer
Postat av: Callo

Ja visst är han söt :-D nu har man fått lite sjukhus rutiner. Han äter var tredje timme så då är man uppe så ofta man orkar. Då får han ligga utanför kuvösen på mig eller pappa medans vi matar honom genom sond. När han ligger i sitt lilla hus så byter vi blöja och de är inte det lättaste att göra genom en kuvös och med massa slangar överallt! Sen går jag ner och pumpar ut mjölk och äter och sover. Så rullar dagarna på och dennis växer och mår jätte bra, men han är ju så liten! På måndag blir operationen och de kommer våra de längsta 6 timmarna i mitt liv.. Ha en go helg! Kram

2007-09-08 @ 21:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0