Pluggdag..

ja, varit riktigt seriös redan.. Gick upp tidigt, gjorde mig frukost som jag åt framför datorn samtidigt som jag gick igenom anteckningarna från gårdagens seminarie. var riktigt intressant måste jag erkänna, men mycket. Sen har jag även börjar spåna lite på min hemtenta vilket inte gick så jätte bra. Måste ha mer kött på benen innan jag börjar skriva så jag satsar på att läsa litteratur i dag. Började på en bok förut å den var lagom "tung" att förstå sig på..
Sen blir det lite planering av grupparbete, ska ju ut på fältstudie nästa tisdag.

I eftermiddag ska jag försöka hinna med att tillverka lite smycken, laga middag å städa av det värsta här hemma. Ska även träna i kväll. Det är medel pass, i like!

ne nu får jag fortsätta med estetik boken..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Härligt o va tillbaka i pluggstadiet...man känner verkligen att det gått 3 månader sen sist...
kram

2007-09-20 @ 14:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0