I kväll ska det frossas...

Oja.. årets första julbord! Å detta med vännerna, ngt som jag verkligen sett fram emot. Hittade mig en klänning så min klädsel är klar, måste bara köpa strumpbyxor. Men slutar vid fyra i dag.. så det ska nog hinnas med.

Äntligen har det kommit lite snö oxå, hoppas bara den kan få ligga kvar.. ser så mysigt ut..

Ne det är väl dags att åka till jobbet! Men återkommer med bilder från kvällen!

P&K

Detta skrev jag i morrse men har av ngn anledning inte pub.. konstigt..

Är hemma en sväng nu, varit och inhandlat strumpbyxor och lite nytt smink.. behövdes verkligen.. Nu ska jag leta beskrivningar på nätet för hur man knyter en slips... återkommer...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja mumma var det i går!! Ha de bra på IKEA imorn! Hörs senare. Kram

2008-12-05 @ 15:10:28
URL: http://ninna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0