~15/2-2008~

Fredag.. så otroligt skönt! Känns i huvudet att man suttit många timmar framför datorn denna vecka. Men det ger resultat i arbetet. Skrivit klart den största delen av resultatredovisningen och ska på måndag påbörja analysdelen, känns som om vi än så länge ligger bra till i tidsplanen. Har ju två veckor kvar till vårt förfogande!

I går var vi ju på banken, fixade alla papper kring lånet. Startade även ett ett nytt fond sparande och diskuterade livförsäkran. Det är verkligen så mycket papper och saker som man tidigare inte reflekterat över. En helt ny värld! Ska nog bli bra, bara vi får allt klart. Efter banken var vi och åt mat med mina och Andreas föräldrar. Så trevligt så. Tog mig även ett glas vin.. Tyckte jag behövde det efter allt ;)

När Andreas kommer hem i dag ska vi åka å beställa tapeter. Måste få det gjort så att jag slutar vela fram å tillbaka. Här bestämmt mig... om jag nu inte ändrar mig i dag.. för ljusa nästan benvita i köket med en beige rand i. I hallen blir det oxå en ljus tapet men med lite skimmer i.. Hoppas det bli bra. Känns som om man vill börja nu!

I kväll vet jag inte vad det blir.. får väl se. Men i morrn ska jag äntligen träffa vännerna. Var evigheter sen vi sågs senast. Mat å lite vin! Kan ju inte bli bättre! 

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0