Puh..

jobbig dag.. känner mig fortfarande sliten efter lördagens bravader.. Blev förfest hos Marie och Jörgen. Vi bestämde oss för att åka till Stallbacken så vi fixade förköp.. Fortsatte förfesten och senare blev det utgång. Var riktigt kul måste jag säga. Synd bara att dansgolvet var så litet. Blev trångt att bugga.. men klarade i alla fall av några danser.. Någon kom på den smarta ideen att ha efterfest.. Gick till Carro och Jimmy, drack likör 43 och skattade åt Jimmy. Även Charlie, Jörgen och Svantes nya kompis, var med ;) Ja det var verkligen en kanon kväll! 
I går gjorde vi inte många knop. Mötte upp vännerna på Pizzerian.. Blivit en trevlig tradition.. Sen var det dags att ha sista VV klassen, känns super konstigt att i framtiden vara ledig på söndagar.. Men det ska bli skönt. Får väl åka till Trollhättan, å kolla mig själv i bland oxå.. Vill ju komma tillbaka i gamla vanor nu när jag inte rapporterar in vikten varje vecka..

Annars är det som vanligt här hemma. Andreas jobbar över och kommer inte hem förän sent i morrn kväll.. Själv ska jag i kväll roa mig med att tillverka smycken. John och Nathalie kommer, ska göra ett halsband till N. Jobb fram tills torsdag, sen ska jag vara ledig en och en halv vecka innan nästa jobb börjar.. Om de nu inte ringer från ngt annat ställe.. Får väl se, hade verkligen varit gott att vara lite ledig.. eftersom jag inte får ngn semester i sommar. Ska börja på att renovera vardagsrummet nu med.. Mitt jobb är att måla fönster, lister och dörrar.. Nice.. har å göra en bra stund.. Sen blir det nya tapeter och lite nya möbler.. får ta lite i taget.. Blir nog kanon!

Ne nu ska jag fortsätta röjja här hemma.
Kramiz

Maria.. tack för de fina orden..

Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

Ja, en helgs bravader kan verkligen sitta i många dagar... Hoppas du kurerar dig snart!

2008-05-20 @ 20:47:01
URL: http://miljonresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0