God Morgon!

Va härligt det är att vakna på morgonen och vara pigg, underbart! Redan röjt undan i köket och intar nu frukost framför datorn...

Hade en toppen dag med mamma i går på Ullared. Fick med mig en hel del bra saker hem bla julklappar till barnen, John, Anton, mamma, pappa, svärföräldrarna. Så nu har jag bara Hanna, Adam och Marie var att köpa till. Samt lite små saker att kompletera de andra klapparna.. så jag känner mig nöjd. Men jag köpte ju lite saker till mig själv oxå, en adventsstjärna, taklampa till vardagsrum, basvaror som shampo osv, termobyxor, två klänningar/tunikor, underkläder till mig och A och säkert en massa mer som jag i skrivandet stund inte kommer i håg.
Det var mycket folk vill jag lova men vi tog det lugnt.. å då funkar det ju!

I dag har jag massor att göra, tänkte vara aktiv å få gjort ngt.
* Hämta ut en julklapp till A som jag beställt
*handla krafs till min adventsljusstake
*få klart i vardagsrum, sy en gardinlängd till och putsa fönster, hänga upp lampa, byta dukar osv
*bädda rent i sängen...
*. . . å säkert en massa saker till är väl dags att sätta i gång!

I kväll blir det glöggfest hos Evelina och Jonas och innan det kanske modevisning, får se om jag hinner. Får ringa Evelina och höra om tider..

Ha en bra lördag, vem vet,kanske kommer det in lite bilder sen!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad skönt att ha en del julklappar färdiga!

Jag däremot, har inte ens börjat!!!!!

Men i år har vi "bara" barnen, mamma och svärmor att köpa till=) Känns skönt (speciellt då kusinskaran växer hela tiden!).

Ha en underbar dag!

Nu ska jag baka lussebullar med mina barn=)

Kram Maria

2008-11-29 @ 12:43:36
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: Henny

Å baka lussekatter, va mysigt!!

Kram

2008-11-29 @ 13:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0