Lååång fredagsmorgon..

Hade tänkt mig en sovmorgon i dag men som vanligt när den tanken finns så vaknar jag tidigt.. Adam kom före nio på MC så det var bara att gå upp. Vi hann med en kopp kaffe innan de drog iväg till Jönköping, bilmässa på Elmia i dag. Vilken lycka att man slipper det, Kan inte förstå hur Adam kan ställa upp å köra på killarna.. mycket öl och grogg lär det bli under dagen.. Tur de är 25 mil bort och huserar ;)

Själv har jag inte många planer för dagen.. ska till Lina på fika klockan 12, hon lär få sig en chock, inte träffats sen i jul.. Å det har ju hänt en del med min figur sen dess.. En tur till säbyn får det väl oxå bli, spackla lite. Sen borde jag ta tag i damsugning och lite städning men det får jag allt fundera en stund till på.. inte alls lockande.

I går var det tjejmiddag hos Jenny, supertrevligt och MYCKET gott.. Tack vännen!

Funderar på att sätta ihop vagnen oxå, vet inte om jag kan hålla mig längre.. hm..

later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0