Påskafton = Årets första grillning!


I väntan på att grillen ska bli varm!


Andreas och Alfred kollar in grannens hund!


Sötnosen ;)



Hade en supermysig eftermiddag/kväll hos David och Marika. Grillade massa gott och avslutade med lite kortspel. Kan ju inte bli bättre! Sebbe och Alfred var söta påskgubbar men jag fick inte ta kort på Sebbe.. Pinsamt! ;)


I övrigt har påsken varit väldigt lugn.. fixat en del här hemma. Haft middagsgäster, iform av min familj + värnamo släkten. Vi har varit hos Andreas syster på middag och fikat hos lille Alfons ;) Vilket nog var helgens höjdpunkt. Såå söt!



Men nu är det vardag och jobb som gäller. Tidiga tiden i dag men ska snart tillbaka på avd. möte. Men jag ska inte klaga, inte många dagar kvar nu!

Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: john persson

hej.. har tilde och dom vare hos dej?? de har inte jag hört om..va fan..kramar din lillebror

2009-04-16 @ 20:29:52
Postat av: Fotofix

Hoppas du har haft en härlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-16 @ 20:33:25
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0