smhi lovar fina dagar.

Kollade just smhis hemsida, lovas fint väder fram till tisdag. Lördag klart finast! Kan ju inte bli bättre.

Var på salong Devorah i går, 1.5 timmes lång ansiktsbehandling. Går inte beskriva med ord hur njutbart det var. Kände mig som en ny människa efter det Ser fram emot vad jag ska ta nästa gång jag går dit. Funderar lite på pedikyr, kanske skulle vara bra nu när jag inte ens ser mina fötter längre.. å det lär väl dröja innan jag gör det igen.

I dag är jag LEDIG.. underbart! Jag och mamma ska ta en heldag. Först ska vi till Sandra i Uddevalla och klippa håret och färga det, välbehövligt! Sen blir det Torp och förhoppningsvis god shopping. Hoppas på att få med mig nya löparskor, ngt att ha på mig i morrn på 50års kalaset och lite till lillen. Får väl se vad det blir.. kanske helt andra saker som följer med hem. Kul i alla fall med en mor/dotter dag, var länge sen nu. Håller på att planera en resa till Ullared oxå, vi brukar ju ta en vid jul men nu tänkte vi att det skulle bli en vårtur i år!

Nu ska jag ta tag lite i hemmet innan jag åker!'

Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: callo

Ullared är bra att åka till! Finna ju allt till bebben, sen gör det inget om man köper något onödigt som man tror man behöver fast aldrig använder, för det kostar ju ändå inget :) Ses på påsk! kram

2009-04-03 @ 13:18:21
URL: http://callo84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0