Tralla la la..

Vet ni vad??? Jag fick igenom min havandeskapspenning i dag, 100%. Från 1 maj. känns som om 100 kilo försvann från mina axlar. vilken lättnad. Hade ju pusslat ihop det med semester men nu kan jag ta ut den senare och spara på föräldradagarna.. åh.. UNDERBART!!!

Jobbade tidigt i dag.. kom hem och sov några timmar.. haft mycket sammandragningar i dag. Men klarade i alla fall av att baka en kaka nu i eftermiddag, måste ju fira lite sen.

Nu ska jag ta och kika runt lite.. finns mycket fina sidor med kläder till liten..

Denna pyamas inhandlades i fredags..
Bild lånad från Lindex!

Får väl bjuda på söndagens bild av magen.. Fulla 29 veckor...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0