Vecka 33.. ojdå..

På ngt vis trodde jag aldrig att det skulle gå så fort.. går in i vecka 33 i dag. Alltså, i går var det precis 8 veckor kvar tills beräknad födsel.. Känns konstigt att det börjar närma sig med stora steg. I dag ska vi även börja på föräldragrupp. Så A slutar tidigt, skönt att han kan vara med på träffar och allt. Då känns det ännu mer som om vi gör detta tillsammans. I går gick vi en promenad och pratade om allt som ska hända.. kom på att vi verkligen är lyckliga just nu.. Underbar känsla!

Skulle ha jobbat mån-ons men nu är jag ju så j*la förkyld.. tröttsamt. Hade tänkt att hinna med en massa saker de sista dagarna men så blev det inte. Så nu ska jag tydligen inte jobba på 1,5år.. lite underlig känsla.. Men va gott det ska bli..

Helgen försvann ganska snabbt. I lördags tog vi oss en sväng på marknan. Handlade inte nåt större.. Var super gott väder så vi fastnade på en uteservering med loka till mig och öl till A, Jörgen och Marie. Trevligt!!  Sen tog jag och A en sväng till Grebbestad och åt lite mat.. och glass!  Kvällen spenderades hemma i soffan.. jag var helt slut.

I går var vi i Säbyn.. vi hade lovat att tapetsera matsalsrummet.. blev riktigt bra. På fredag ska vi ta tvrumsdelen. Känns kanon att man verkligen kan hjälpa till med något. Å föräldrarna blev nöjda ;)

Vet inte vad dagen har att erbjuda.. ska verkligen ta det lugnt och vårda förkylningen så att jag blir frisk ngn gång. Dock vet jag att Evelina kommer och tar en kopp kaffe. Får se om jag hinner/orkar baka ngt gott.. Annars får det bli ballerina kex! Hann ju med att skruva ihop skötbordet i helgen med.. A hade ju aldrig tid. Lika bra att fixa det själv. Så jag kanske skulle se om det passar bra på toaletten..

Ojdå.. mycket att skriva om i dag.. Blir säkert ett inlägg senare.. måste ju visa hur fin verandan blev ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0