Många besök ;)

Ja gårdagen var verkligen full av besök. Först kom John en sväng och busade lite med Annie


Annie har morbror Johns fulla uppmärksamhet, vilket hon gillar!

På eftermiddagen kom först Ulrika en sväng. Annie fick doppresent och nyfiken som hon var (läs jag) så öppnades den direkt. Var en Pippi Långstrump bok, kommer bli väl använd vill jag lova. Kanske ska öva på att läsa för Andreas.. jag som älskar att läsa sagor ;) Tack så mycket Ulrika & Svante.

Kvällen spenderads tillsammans med Evelina & Jonas, vi gick igenom lite inför dopet på söndag. De ska ju vara Annies gudföräldrar. Vi åt varma kantarellsmörgåsar, mumma! Evelina hade varit i stan å shoppat en dag å då även till Annie. Denna klänningen är alltså Annies nyaste tillskott; En riktig höstklänning, superfin. Tack!
Bild lånad från Kappahl!

Det är ju många som modebloggar. Själv har jag ju en fruktansvärt trist uppsättning kläder just nu, håller på att handla på mig nya. Men vill ju bli lite mindre innan jag köper nya jeans och så. Men däremot har ju den lilla flickan i huset en väldigt stor och fin uppsättning med kläder. Därför är det ju roligare att visa hennes nya klipp ;)

Lillan var super snäll och sov i 7 timmar i natt, härliga tider. Sen hade vi morgonmys i sängen en låång stund. Hon är på sånt toppen humör då! Matdags och nu sover hon igen. Dagens planer är att jag ska klippa mig, wiee! Har ingen aning om hur men hoppas Åsa har några ideer. Mamma ska passa Annie under tiden, första gången jag lämnar bort henne ngn längre stund.

I eftermiddag ska vi åka och titta/ev köpa ny braskamin. Kommer bli kanon!

Ne röjja lite innan lillan vaknar igen!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Så fina dom är !

Så kul att läsa din blogg Henny, det är verkligen förändringar hela tiden :) hoppas ni alla mår bra !

2009-08-28 @ 17:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0