Ännu en fin vinter dag ;)

Men oj va kallt det är ute, minus 10 grader. Eldar hela tiden, och det behövs verkligen. Annie är något piggare i dag men näsan rinner konstant, just nu sover hon så gott! I eftermiddag ska Annie till Evelina, jag ska åka och klippa mig (ser ut som ett fågelbo nu) blir väl att jag tar topparna, men egentligen hade jag velat göra ngt annat, tappar så otroligt mycket hår nu så det känns som om jag vill ändra helt, men tror inte jag vågar.. Får väl se om Åsa har några bra idder. I kväll ska vi till famArvidsson/Pettersson på lite julmys, barnen ska byta klappar och vi ska planera nyår. Ska bli kul att få fira tillsammans ;)

Annars då.. planerna för helgen är väl inte så stora. Åka en tur till Nordby i morrn eftermiddag, fixa de allra sista klapparna, sen tänkte vi gå ut å äta. Annie ska få vara hos sin farmor. Lite firade av Olle oxå som fyller år.

Ne nu ska jag fixa lite innan lillan vaknar!

Ha en bra fredag..

Måste ju bara visa lillans fickparkering ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0