Det gör ont att se henne ledsen...

Tagit sprutan  på lillfisen i dag, krokodiltårar, stackars liten. Eftersom hon blir 6 mån under helgerna gjorde de kollen nu, allt såg bra ut. Hon skrattade och charmade de alla ;) Hon är ju bara för go! Men läkarkontrollen bekräftade det jag trodde, hon var röd i halsen, så det är nog en förkylning på G. Hoppas inte hon får feber av sprutan bara.

Ne vad ska man hitta på i dag då? Funderar på att baka ngt, blev sugen på snickers, Marina hade lagt ut ett recept, men jag hade ju inte allt hemma, suck! Å Annie drar jag inte ut mer i dag, får se om jag kan hitta på ngt annat gott att baka.

I kväll ska jag till Marie på symöte (tantvarning, jag vet..) Ska bli mys att få träffas, tror att de flesta kommer, om än bara för att skvallra. Själv ska jag ta med mina påbörjade benvärmare, stickar ju dem till Annie, Tanken är att de ska vara klara tills jul.. får väl se hur det går.

Ne inventering av skafferi på jakt efter bra ingr..

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0